Leszel az új

TITKÁRNŐNK?



Érdekes, változatos, vidám munkakör.

Pont olyan, mint Te.



Home office

(otthoni munkavégzés)

Irodai és egyéb munka

(iroda, bank, posta, stb.)

Rád is igaz, hogy...


...szeretsz jönni-menni, intézkedni, és örömmel tölt el, ha miattad mennek rendben az irodai folyamatok?

...szívesen dolgoznál egy olyan cégnél, ahol a jó fizetés mellett több időd marad magadra és a családodra?

...örülnél neki, ha a HOME OFFICE munkavégzésnek köszönhetően a saját életviteledhez igazíthatnád a munkaidődet?

...olyan helyet keresel, ahol nem a papír számít, hanem a tapasztalatod, és felsőfokú végzettség nélkül is szívesen látnak?


Akkor nem kérdés, hogy ezt az állást Neked találtuk ki!



Home office-ból

is végezhető

TITKÁRNŐI

álláslehetőség

Budapesten

kiváló juttatásokkal, plusz

13. és 14. havi fizetéssel!

A munkakör betöltéséhez

kommunikációképes

ANGOL

nyelvtudás

szükséges.


De nyugi!

Nálunk NEM a nyelvvizsgád megléte vagy a szintje számít, és azt sem várjuk el, hogy perfektül beszélj angolul. A lényeg, hogy hétköznapi nyelvezettel képes legyél az egyszerű angol kommunikációra. Pl.: ha egy ügyfél, alvállalkozó vagy szállító angolul szól hozzád, akkor megértsd, hogy mit mondanak, és tudj válaszolni egyszerűen, lényegre törően.

MIK LESZNEK A FELADATAID?


  • Banki átutalások indítása
  • Banki ügyintézés (online vagy személyesen budapesti bankfiókokban)
  • Postai ügyintézés
  • Szerződések és teljesítési igazolások elkészítése
  • Hatósági emlékeztetők előkészítése
  • Egyéb irodai teendők


MIRE LESZ SZÜKSÉGED NÁLUNK?


  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 2 éves tapasztalatra.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudásra (Nyelvvizsga nem szükséges!) A lényeg, hogy hétköznapi nyelvezettel képes legyél az egyszerű angol kommunikációra.
  • A szokásos irodai programok (főként Excel és Outlook) készség szintű ismeretére.
  • Kiváló szervezőkészségre, magabiztosságra, önállóságra, jó kommunikációs készségekre.

Mindössze 1 PERC az egész!

Mire számíthatsz

nálunk?


Kiváló kereseti lehetőség


13. és 14. havi fizetés


Bejelentett munkaviszony


Home office-ból végezhető


Bérlet v. benzinpénz (ügyintézések miatti utazásokhoz)


Havi nettó 30.000 Ft cafeteria


Családbarát munkarend


Teljesíthető elvárások


Közvetlen kommunikáció


Emberséges, megértő bánásmód


Szuper csapat, vidám hangulat


Könnyen megközelíthető


NE MARADJ LE!


Az álláshirdetésünk nem örök érvényű, és ebben a körben csupán 1 üres pozíció vár betöltésre. A felvételnél a jelentkezés sorrendje is számít.


Ha Te is szeretsz jönni-menni, intézkedni, és szívesen dolgoznál titkárnőként egy olyan munkahelyen, ahol HOME OFFICE-ból is elvégezheted a feladataidat, és ahol a kiemelkedő juttatások mellett magadra és a családodra is marad időd, akkor add le a jelentkezésed 1 PERC ALATT az alábbi gombra kattintva! 

VAGY

Küldd el az önéletrajzodat az office@fullstaffhr.hu e-mail címünkre.


Ezek után kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot, és bővebb tájékoztatást ad a munkalehetőségről.


Jelentkezési határidő:

2022. augusztus 19.


Adataid törlését vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk az office@fullstaffhr.hu e-mail címünkön.